Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourneren

    Ben je toch niet helemaal tevreden over je aankoop, of heb je de verkeerde bestelling ontvangen? Geen probleem! Dit gaan we voor je oplossen. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt voor het retourneren of ruilen van een bestelling. Voor vragen kun je ons het best bereiken via e-mail.

    Herroepingsrecht

    Tot 14 dagen na het ontvangen van je bestelling heb je het recht zonder opgave van reden je order te annuleren. Dit kun je doen door ons te melden dat de gehele bestelling of een deel ervan retour komt via de knop retourzending aanmaken hieronder. Na het aanmelden van je retour heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de product(en) daadwerkelijk naar ons terug te sturen.

    Je krijgt dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding, het volledige orderbedrag of de kosten van de geretourneerde producten inclusief verzendkosten terugbetaald. Wegens extra kosten zullen wij voor geretourneerde artikelen die buiten onze fout of gebreke om geretourneerd of geruild worden € 3,95 in rekening brengen. Dit bedrag wordt verrekend tijds het retourproces.

    Let op! Retourneren kost € 3,95.

    Er zullen geen extra kosten door ons in rekening gebracht worden als de producten door ons toedoen niet juist waren. Het orderbedrag en de kosten van de retourzending zullen in dat geval worden teruggestort op het rekeningnummer of het account waarmee de bestelling aanvankelijk betaald is.

    Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Wij hebben het recht te wachten met terugbetalen totdat de geretourneerde producten door ons ontvangen en goedgekeurd zijn. 

    Hoe werkt retourneren?

    Stap 1: neem contact met ons op

    Je wilt je bestelling omruilen of retour sturen. Stuur ons een e-mail of gebruik het retourenformulier.

    Stap 2: verpakken en versturen

    Zorg ervoor dat de producten goed verpakt zijn. Op basis van de staat waarin we ze ontvangen, behouden wij het recht om de producten te weigeren. Vergeet niet om bij je retourzending ook het bestelnummer en de gewenste actie te vermelden.

    Het Retour adres wordt automatisch op het label geprint. Plak dit label duidelijk op het retourpakket. Geef het pakket af bij een PostNL-punt (locaties: postnl.nl/locatiewijzer). Bewaar het verzendbewijs goed, hiermee kun je retourzending volgen.

    Stap 3: omruilen en vergoeding kosten

    Wanneer je je sokken wilt ruilen, sturen wij je de gewenste producten toe na ontvangst van het geretourneerde pakket. Het vergoeden van kosten van de bestelling en de verzendkosten gebeurd wanneer wij de producten correct en in goede staat hebben ontvangen en je retour binnen de garantietermijn valt. Let op! Retourneren kost € 3,95. Wij zullen dit bedrag inhouden op het retourbedrag.

    Indien de te retourneren producten ondeugdelijk of door ons toedoen onjuist zijn ontvangen kun je naast de kosten van de bestelling en verzending ook de retour verzendkosten vergoed krijgen. Let op, indien je een verkeerde kleur, maat of type product besteld hebt of het product niet naar je smaak is, zullen wij de retour verzendkosten niet vergoeden.

    Wat is het retourbeleid?

    Indien de bestelde producten in een zo oorspronkelijk mogelijke staat verkeren kunnen deze geretourneerd worden. Producten die gedragen of gewassen zijn kunnen wij niet terugnemen. Wees altijd voorzichtig met verpakkingen openen of beschadigen.

    Als je iets wil terugzenden moet de verpakking zo intact mogelijk en het liefst geheel onbeschadigd zijn. Denk hierbij aan alle kaartjes, doosjes, labels en stickers. Het is niet noodzakelijk om de verpakking open te scheuren om te bepalen of je het product wilt houden of retourneren.

    Hoewel merinowol een duurzaam en natuurlijk materiaal is, blijft het gevoelig voor de manier waarop het wordt gewassen en behandeld. Om deze reden kunnen wij geen garantie bieden op het krimpen van sokken na het wassen. Het is belangrijk de wasvoorschriften op te volgen om de kwaliteit en pasvorm van de sokken te behouden.

    Wij kunnen gewassen of gebruikte sokken helaas niet vergoeden of retour nemen, aangezien deze niet meer verkoopbaar zijn. We raden aan om bij twijfel altijd eerst één paar te testen voordat de rest wordt gebruikt of gewassen.

    Bestelling retourneren samengevat

    ✔ Tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je deze annuleren en voor retour aanmelden.
    ✔ Bestelde producten kunnen binnen 14 dagen na annulering geretourneerd worden.
    ✔ De geretourneerde producten zijn onbeschadigd, ongedragen en niet gewassen en verkeren in een zo oorspronkelijk mogelijke staat met intacte verpakking.
    ✔ De kosten van de geretourneerde producten worden binnen 14 dagen na retour aanmelding door ons teruggestort. Let op voor het retourneren brengen wij 3,95 Euro in rekening!
    ✔ De verzendkosten van deze en van een eventuele nieuwe bestelling zijn voor onze rekening.
    ✔ Bestelling verkeerd of beschadigd ontvangen? Bekijk onze Garantie en Klachten pagina.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »